Nyhetsbrev v. 12

Läs vårt nyhetsbrev för vecka 12 nedan.


Aktuellt

Under veckan har vi upplevt en längre kötid för telefonsamtal. Vi är inte nöjda med svarstiden och arbetar kontinuerligt för att uppnå ett bättre resultat. Det pågår flera insatser som syftar till att vi ska uppnå en hög kvalitetsnivå, en hög servicenivå och en hög leveranssäkerhet. Sakta men säkert börjar vi se resultatet av våra ansträngningar men vi är ännu inte på den nivån där vi vill vara.

Statistik Järfälla

Observera att statistiken är övergripande för verksamheten i Järfälla. Detta innebär att punkterna som redovisas är generella för alla kunder. Varav lokala avvikelser hos en enskild kund kan avvika.

Leveranser vecka 11

Hjälpmedel som ska levereras inom 5 dagar

  • 95%

Hjälpmedel som ska levereras inom 15 dagar

  • 89%

Leverans av hjälpmedel från basförråd

  • 92%

Telefoni vecka 12

Genomsnittlig tid för samtal att besvaras

00:08:38