Nyhetsbrev v. 11

Läs vårt nyhetsbrev för vecka 11 nedan.


Aktuellt

Vi vill informera om att kundportalen kommer att behöva vara stängd under helgen på grund av underhållsarbete. Detta innebär att det inte kommer gå att logga in i kundportalen från och med fredag 14/3 kl 16.00. Uppdateringen ska vara färdig till måndag kl 07:00. Information om uppdateringen finns även på vår hemsida.

Supportcenter har i veckan anställt en ny medarbetare för att förstärka upp.

Statistik Järfälla

Observera att statistiken är övergripande för verksamheten i Järfälla. Detta innebär att punkterna som redovisas är generella för alla kunder. Varav lokala avvikelser hos en enskild kund kan avvika.

Leveranser vecka 10

Hjälpmedel som ska levereras inom 5 dagar

  • 91%

Hjälpmedel som ska levereras inom 15 dagar

  • 85%

Leverans av hjälpmedel från basförråd

  • 95%

Telefoni vecka 10

Genomsnittlig tid för samtal att besvaras

00:06:28