Nyhetsbrev v. 10

Läs vårt nyhetsbrev för vecka 10 nedan.


Aktuellt

Under vecka 9 upptäcktes ett fel i vår telefonväxel där samtal bortkopplas. Felet är felanmält hos vår operatör och felsökning pågår. Vi kommer att uppdatera på vår hemsida när problemet är åtgärdat.

I ett steg att säkra upp vårt supportcenter pågår nu en rekrytering. Under hösten har vi utökat antalet medarbetare på supportcenter och nu utökar vi med två till.

Under våren fortsätter vi med våra samverkans- och uppföljningsmöten med våra kunder. Det är under dessa möten som vi har möjlighet att träffa er kunder för att ha en dialog om era erfarenheter och synpunkter.

Statistik Järfälla

Observera att statistiken är övergripande för verksamheten i Järfälla. Detta innebär att punkterna som redovisas är generella för alla kunder. Varav lokala avvikelser hos en enskild kund kan avvika.

Leveranser vecka 9

Hjälpmedel som ska levereras inom 5 dagar

  • 94%

Hjälpmedel som ska levereras inom 15 dagar

  • 84%

Leverans av hjälpmedel från basförråd

  • 91%

Telefoni vecka 8

Genomsnittlig tid för samtal att besvaras

  • 00:05:09